اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرا

اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرا

اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرا

عشق و

بعضیا از تنفر حرف میزنند اما نمیدونند نفرت از کجا میاد 

و عده ای از عشق میگن که نمیفهمن عشق چیه ؟

 وقتی شدت و صمیمیت عشق، بیش ازاندازه میشه، عشق میتونه بستری مناسب برای بروز تنفر باشه. 

در چنین موقعیت هایی که همه درها و راه ها بسته میشن، تنفر کانالی ارتباطی میشه برای حفظ نزدیکی قوی رابطه که هم وصال و هم جدایی در آن غیرممکن میشه، 

 بدون تردید، عشق می تونه بی اندازه خطرناک باشه  

و عشق و نفرت می تونند به صورت همزمان وجود داشته باشند، 

کمی سخته باور کردنش ولی تمام کسانی که روزی کلمات سرزنش آمیز و تنفرانگیز به همدیگه نثار می‌کنند، 

در زمانی گاه نه چندان دور، مدعی عشق جاودانی نسبت به یکدیگر بوده اند.

نه اینکه من دانشمندی از سرزمین رویایی عاشقا باشم نه ولی اینو میگن که    عشق  ایام هفته رو نمیشناسه 

و همینطورم شبانه روز رو نمیدونه و

در دیار دل و اندرونی قلبها جغرافیا معنایی نداره

آدمایی که در قلب همدیگه زندگی میکنن

حکمت عشق را خوب میفهمن که عشق یعنی به یاد هم بودن نه در کنار هم بودن

 این روزا ترسم از اینه که بارون بگیره و تو نباشی و قطره ای که چشم را ببندد 

و فراموشی بیارد !


در این سالها طوری تو خودم بودم که دوست داشتم روزگارم یادم بره ،

به خودم قول داده بودم !

اما این روزا دلم زخم تازه تری داره تمامش به اینه که یه جور دیگه  خوابتو ببینم 

شایدم واقعی !!!

  • rohani