اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرا

اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرا

اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرا

نوروز 99

گذشت یک سال دیگر در چشم برهم زدنی که گویی انگار همین دیروز بود و دیروزهایی دیگر .
دلتنگیهایی که بر روی هم انباشته میشوند 
ندیدن ها و نبودن هایی که در تنهایی ها اشک و خاطره هایی که آرزو شده اند 
آرزوهایی بزرگ برای من 
امّا 
در دستان کوچک بچّه ها ...

منم فرا رسیدن عید نوروز 
و طمطراق پیک بهاران را تبریک ،
و تهنیت صمیمانه
را تقدیم همه و خانواده ها دارم و در پرتو الطاف بیکران خداوندی
سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی ، اندیشه‌ای پویا  و برخورداری از همه نعمت‌های خدادادی را آرزو میکنم .

آرزو میکنم که برای همه اتفّاق های خوب  و هر کاری (خوب و بدش) به وقت باشد .
 [ اینکه کاری را که باید زود انجام دهیم دیر انجام ندهیم و کاری را که باید دیر انجام بدهیم زود انجام ندهیم ]
که روزگار به کام شود و پشیمانی نیارد
بهاری که خاک را سبز میکند من ایمان دارم که دلهای تنگ را آرام میکند...
ای آنکه به تدببر تو گردد ایام
ای دیده و دل از تو دگرگون مادام
وی آنکه به دست توست احوال جهان
حکمی بنما که گردد ایام به کام
01/01/1399

  • rohani